Provedba nacionalnih ispita u našoj školi

Nakon što su prošle godine učenici osmih razreda iz 81 škole imali eksperimentalnu provedbu nacionalnih ispita, ove školske godine (2022./2023.) pisali su ih svi učenici osmih razreda iz svih škola u Republici Hrvatskoj. Nacionalni ispiti održavali su se od 13. do 31.3.2023. godine i pisali su se iz osam predmeta. Ispit iz Hrvatskog jezika pisao se u ponedjeljak 13.3. od 9:00-10:30, a poslije toga slijedilo je pisanje eseja. Ispiti iz ostalih predmeta pisali su se svaki drugi dan – Engleski jezik, Matematika, Kemija, Bilogija, Fizika, Geografija i Povijest. Cilj tih ispita je utvrditi postignuća učenika u znanju i kompetencijama u dijelovima obrazovnih ciklusa. U Hrvatskoj takve ispite provodi Nacionalni centar na vanjsko vrednovanje obrazovanja-NCVVO. Nacionalni ispiti ove godine neće utjecati na upis u srednju školu, ali pisat će se u e-dnevnik u obliku bilješke. Također, ispiti su povratna informacija za učitelje, ali i učenike i roditelje. Oko 39500 učenika osmih razreda su pisali ispite. Učenici se nisu trebali posebno pripremati za nacionalne ispite, ali trebali su ih riješiti što bolje. Nacionalni ispiti su se još prije trebali uvesti u naš obrazovni sustav jer smo jedna od rijetkih država koja ih ne provodi na kraju osnovne škole.

Nekoliko učenika podijelilo je s nama svoja iskustva s pisanja nacionalnih ispita.

Leona: ,,Meni su nacionalni ispiti bili super jer se ne ocjenjuju. Najteža mi je bila biologija, a najlakši hrvatski zato što je većinom bilo razumijevanje pročitanog. Uglavnom sam zadovoljna kako sam napisala ispite. Mislim da će biti dobri rezultati”.

Anja: “Mislim da je pisanje nacionalnih ispita dobro prošlo. Najlakši su mi bili ispiti iz engleskog jezika, hrvatskog i kemije, a najteži su mi bili biologija i matematika.”

Lea: “Ispit iz kemije mi je bio jako lagan, brzo sam ga riješila. Fizika mi je bila isto lagana jer smo dobili papir s formulama. Najteži ispiti su mi bili iz biologije i matematike.”


Komentiraj

Design a site like this with WordPress.com
Započnite